Ikväll är det fest och du är inte bjuden.

När någon blir så glad över att se en att tårar kommer tillsammans med skratt, då vet man att man lever. Då vet man att man gör nytta, att man betyder, att man är älskad. Aldrig tidigare hade jag hört eller sett en sådan glad männsika tidigare, trodde det bara var sådant som hände på film. Men allt som finns på film kan bli till verklighet, bara du vill. Kom i håg det.

När någon som man nyligen lärt känna känns som en av ens närmaste och trognaste vänner, då vet man att man har hittat rätt. Att man har förts ihop med någon som man aldrig trodde man skulle träffa. Att man fått möjligheten att lära känna en ny själ som har ett djup och inte bara yta.

När någon man känt i flera år visar sig vara någon man inte trodde, då vet man att man har sett förbi sanningen. Att man på något sätt tappat synen och även hörseln. När man senare som av ett mirakel börjar höra, se och känna igen så förstår man. Man vaknar ur sin sömn och vill aldrig mera gå i ide.

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så jävla bäst Sophie.
Jag vill aldrig förlora dig som vän.
Så glad som du gjorde mig på min födelsedag, så glad har jag nog aldrig blivit. Du gjorde min födelsedag till den bästa :D

Kram, från en vän som alltid kommer finns i ditt liv!

2008-05-04 @ 13:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback