En önskan att få vara frisk

God morgon.
Fan. Jag skulle vakna tidigt idag. Klockan var ställd. Men tydligen så ville jag inte höra den och sov mig förbi det...flera timmar. Så nu ska jag försöka intala mig själv att jag är pigg, kry och på allerten. Jag har faktiskt inte tid med sjukdomsbladder.
   Nehe, nu ska jag ta en promenad i varm klädsel, sen dricka té och äta havregrynsgröt. Sen blir det till att skriva, fast först kräver kapitlet research. Så lite surf på internet och några allvarsamma telefonsamtal väntar allra först. Sen - skriva.
Ha en mysig måndag och ta hand om varandra.
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så himla duktig vännen :)

Jobba på men inte för hårt så du blir helt slut.

Jobba bara på lagom, lagom är alltid bäst..oftast iaf ;p



Kraaaaaam!

2008-10-20 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback