In my shoes

Usch, tröttheten går inte över. Ingen text har producerat idag, men reseach har gjort i form av film faktiskt. Och det var lite småtrevligt, om man nu kan kalla en sådan film något sådant. I vilket fall var filmen givade och nu väntar fler liknande på tur att ögnas igenom.
   Näe, nu orkar jag inte skriva mer. För övrigt så längtar jag hem till Västervik, speciellt nu när staden visas på tv på Ensam mamma söker.
   Jag hoppas att söta Anette kommer finna kärleken...I Rickard. Och det tror jag hon gör också. Vad tror ni? Tur att hon spolade den otäckt svartsjuke Magnus i alla fall!

Nu väntar film, té och mackor. Natti*
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur det slutar för Anette, men jag säger ingenting.. Vet inte om man får veta hela storyn efter programmet sen :P

2008-10-19 @ 21:29:59
Postat av: Molly

(Det var jag som skrev innan.. men nånting hände) :S

Postat av: Svar till Molly:

Tss, där ser man. Jag har mina källor jag med ;p sen hur vida dom stämmer eller inte...det får man väl se ;)

2008-10-20 @ 11:56:58
URL: http://sweetseptember.blogg.se/
Postat av: Alex

Tjohooo gull!

nu lovar jag att bli en mer regelbunden besökare här på bloggen.

dax att uppdatera bilden för en stund där glömde jag bort att du är brunhårig nu snygging!



o du, skynda dig hit jag o västervik saknar dig!

2008-10-20 @ 15:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback