Jäääsp

Mina ögon är trötta och jag önskar man kunde hälla kaffe i dom också. Men det blir väl det andra alternativet snart, nämligen sömn. Jag har skrivit som en ivrig iller, knapprat på tangenterna som om det brann i mina fingerspetsar. Skulle dock behöva skriva mer, eftersom det är en hel del som ska göras under lovet parallelt med alla dessa besök. Så jag får väl se hur länge till jag kan hålla glöden uppe ikväll. Annars får jag ta det en annan dag...

Förresten, så kom Pontus kamera idag. Han vann en för några veckor sen i en Idol-tävling. Så en rosa Canon är vår nu...erhm, hans menar jag :p Den är så FIN!

Och ett litet meddelande till Julia: Så synd att vi inte kan ses nu. Åh, hoppas jag kan ta mig till er någon helg framöver, eller om du/ni tittar hit. Vore så kul! Och er blogg, vad hände? Kan du inte skicka över ett sms med lösenordet? Jag är nyfiken i en strut.

Oj, kom på att jag inte packat väskorna än. Kan vara bra att ha med sig lite kläder och så kanske? Ibland undrar jag om jag börjat bli senil eller om jag bara är lite för tankspridd...

/Sophie


Kommentarer
Postat av: Elin

Vännen, jag tror att du är lite tankspridd, som alltid ;D

Nu ses vi snart, verkligen jätte snart känns det som.

Ha det så bra tills vi ses.

PUSS!

2008-10-27 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback