JAHA! :D

Idag hade jag mitt första handledar-möte. Så att jag har bjudit mig själv på både ett och två aha-moments idag är kanske inte helt oväntat. Eller jo, för er som inte vet vad det innebär, så sitter ni säkert som kockosnötter och filurar på vad fasen det är som har inträffat i mitt liv idag. (Ja, jag vet, jag pratar som om alla känner mig, men ibland får man låtsas) Marianne Sällström, min handledare, fick mig att få upp ögonen på sånt i min text som ja aldrig tidigare tänkt på. Hon såg mina bättre sidor, likväl som de sämre. Det här kommer bli en kanon höst, I feel it! Utvecklingen har bara börjat :D

Sitter just nu i skrivande stund i soffan hos Annika och Niklas. Niklas sitter vid den stationära datorn och Annika borde snrt vara på ingång...hon har slitit på jobbet. Så jaaa, kvällen bjuder väl till ett och annat samtal, lite tv-tittande och sen har jag en svag aning och att det blir till att sussa tidigt ikväll igen.

Jag sov gott i natt, förutom när jag drömde. Men vid varje ryck jag vaknade så tröstade jag mig med att allt faktiskt bara var en dröm. Att det var kissekatten Siw som svansade kring mina ben och ingenting annat. Och när jag hörde Annikas tunga andning så blev jag lugn igen, innan nästa dröm piskade mot mitt ansikte.

Nu väntar en tjock och mysig hög med papper på mig, så hej så länge. Ta hand om varandra i höstrusket.

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback