Mys

När jag kom hem igår så väntade scones som bästaste Pontus hade bakat. Det var mumsigt värre. Jag var glad över den tidiga hemkomsten, eftersom vi bara hade en halvdag i skolan. Då jag var hemma redan klockan tre. Fiiint. Dessutom så har jag höstlov nu. Därför byter jag ut mitt resande till Stockholm den kommande vecka med en tripp till Västervik.
   Jag ska dricka kaffe som inte smakar som mitt, se nya höstlöv på marken och umgås med dem som jag gillar. Kan knappast få ett bättre lov. Och att det är Halloween gör inte saken sämre precis, ska nog börja klura på någon snygg utstyrsel...
   Jag har en hel del skivande som väntar på mig och ska ta tag i det redan idag för att vara ute i riktigt god tid. Under lovet ska lite intervjuver utföras också för att få en ännu intensivare text.

Idag har vi haft besök av älskade svärmor och hennes syster. Fikade, pratade och blev lite tårögda. Det blev bara en snabbvisit denna gång, vilket var lite synd. För ett mysigare lördagsbesök är svårt att hitta. Men men, vi får väl nöja oss med varandra resten av helgen ;) Vi och våra läxor. Och så Chabo förstås.

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund. Och sen ska jag dricka nyinhandlat té.
/Sophie

Kommentarer
Postat av: alex

hej löv :)

när kommer du då? jag missar dig!

2008-10-27 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback