Så där ska det se ut!

I kväll lyckades jag äntligen skriva det kapitlet som jag researchat för i flera dagar. Det känns bra just nu, ska bara pilla lite extra innan jag knoppar.
   Längtar tills jag stigit av i Stockholm. Det är en spännande dag som väntar imorgon med både handledar och författarsamtal. Men själva åkandet kan jag gärna skippa, i alla fall tycker min rygg och ben så. Dumma onda kroppsdelar.

Förresten så var kvällens "Desperate housewives" -avsnitt en klass för sig. Kändes nästan som sista avsnittet. Men det är det väl inte? Vill inte mista mina hemmafruar. Dessutom är ju planen att jag och Malin ska titta tillsammans nästa vecka, som gamla goda tider liksom. Dricka hennes underbara kaffe, prata strunt och tillsammans försvinna in i deras skruvade värld.
   Enligt mina efterforskningar, om än tana, så verkar det dock inte vara slutet för serien. Snälla, säg att jag har rätt?

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Molly

tv.com brukar ha svaret på många såna frågor om serier.

2008-10-21 @ 22:43:14
URL: http://www.molkan.se
Postat av: Anonym

Go girl, du är effektiv och duktig :)

Och nästa vecka får jag ÄNTLIGEN träffa dig!

2008-10-22 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback