Pank sömntuta har hittat drömhus

Här har ni någon som sover mycket. 13 timmars sömn var det som gällde i natt, tydligen. Jag antar att kroppen OCH själen är en aning trött efter allt resande, besökare och besökande.
   Idag ska jag skissa på en karaktär till boken som än så länge är lite suddig. Skarpa linjer och en färgglad klädsel ska ordnas till den lilla filurern minsann. Sen återstår att se om jag kan skapa den scen jag vill.
   Innan jag sätter i gång ska en långpromenad tas, så min rygg inte klagar alltför mycket.

För er som undrar så var jag även på bröllopsfest i lördags, vilket var den stora anledningen till att var i hemstaden. Så det var bara till att ta på den vackra klädseln igen och äta god mat i en oslagbar lantmiljö. Jag är fortfarande tagen av huset, mitt drömhus. Jag blev så betuttad att jag till och med skulle kunna tänka mig att bo där, mitt ute i skogen, två-tre mil utanför Västervik och bara glädjas åt mitt vackra hem, vackra miljö ett helt liv. Vore jag rik, skulle det vara där ni äran att besöka mig.
   Festen var mycket trevlig med sång, dans och mysiga männsikor. Finns inget att klaga på. Och brudparet var lika fina som jag mindes dom ifrån Paris <3

För övrigt så behöver jag klippa mig. Håret börjar bilda dreadlocks, mitt typiska tecken på att det var alltför länge någon satte saxen i det. Dessutom skulle lite färg inte skada heller. Men som sagt, den som ändå vore rik. Eller typ...hade pengar. Csn är så lååångsamma. Tur att det finns mat i kylen i alla fall.

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback