Salt

När man är trött så sover man. Därför passade jag på idag. Vet inte om det är hösten som springer med en hammare i näven efter mig, eller vad det är frågan om. Men trött är jag i alla fall.
   Trots min sovande själ så har jag hunit med att tvätta, planera nästa kapitel och bokat lite buss&tåg-resor. Dock inte ätit någon mat, så det ska styras upp nu. Pontus står i köket och fixar med något nu. Ska bli gott. Äh, ni märker att jag är opepp, skriver kort och konstigt. Men sånt är livet när man är en vaken sovande männsika.

I morgon kommer hela familjen, eller nästa hela. Ska bli mysigt. Pontus har t.o.m bakat bullar till kalaset. Mums!
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Jag trodde det var du som ksulle baka bullar? Eller gav du upp efter första snurren?

Kramar

2008-09-13 @ 10:32:17
Postat av: Lena

Grattis på födelsedagen kusinen.. ;) Kram

(15/9)

2008-09-15 @ 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback