Sunny day?

Soven skiner så jag ska ut och sätta mig och lapa en stund. Njuta av de kanske sita varma strålarna innan mörkret tar över. Sen ska jag skriva, så är det tänkt. Min figur som bebehövdes skissas på har blivit tydligare och nu ska jag nog få till en bra scen. Jodå.

Annars händer inte så mycket här. Jag pratade med Elin igår kväll, vilket var trevligt. Men jag kände å andra sidan att jag saknar henne lite för mycket. Tusan, vi måste kunna ses snart. Börjar liksom känna mig lite halv. Äh, jag vet inte...men det är svårt att förklara. Men vi står varandra så nära och vi finns nära varandra även om vi inte hörs under längre perioder. MEN, när saknaden är för stor gör hjärtat ont.

Ska väl ta mig några skorpor med ost att knapra på. Och som sagt : försöka skriva den där omtalade scenen. Men fasen, jag är inte riktigt på humör. Vill hellre läsa än skriva idag. Hjärnan är inte tillräckligt aktiv. Den är seg efter en natt fylld på film och prat. Pontus och jag såg "På smällen" i natt, var ett tag sen jag såg den...men jösses, får aldrig nog av den. Mysfaktor - javisst.

Nehepp, nu ska jag försöka övertala min hjärna om att den visst vill skriva.
Puss.

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Elin

Söthöna, jag saknar dig också. Himlans mycket.

Det störde mig verkligen att det hände något med telefonen...

Hoppas att vi kan ses snart.

Krams

2008-09-24 @ 16:05:28
Postat av: Annika

Tjooo!

Snart ska du till gbg, kul för dig :)

Kram

2008-09-25 @ 10:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback