Mullerimullerimock?

I min bakgrund mullrar tvättmaskinen varv efter varv och regndroppar porlar ner ifrån skyn utanför mitt fönster. Ibland hör jag hur det smattrar till på rutan. Kaffekoppen gapar efter mer och Chabo ligger på sin pläd och sussar.
   Nyss ringde Alex, det kändes som evigheter sen vi pratade. Fanns så många ord att byta. Så många nyheter att berätta. Gosh, vad jag saknar henne. Hon vill ut och resa, upptäcka nya platser, se nya saker. Jag vill följa med, svepas med i strömmen av nya intryck. Ibland vill man mer än vad som är möjligt för stunden. Nu finns andra saker på min prioritetslista:
Skola, vilket innebär skriva, läsa och kritisera texter.
Köpa nya möblemang till hemmet
Planering av bröllop :)

Det är min höst, i stora drag.



Vad ska du göra när mörkret tränger sig på, och det inte finns någon triumfbåge att luta sig emot?

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Evelina

Wow vilken fin bild!!!:D Och cool design du har fixat^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback