Det rör sig

Tio sidor är rättade. Nu återstår bara 30. Och sen ska en helt ny scen göras också... Hard work - oh yes! Inlämningen närmar sig med stormsteg, men jag känner på mig att det som bör hinnas med gör det också.
Jag har nyss avjnutit varma koppens jordgubb och vanilj, så nu smakar det smaskens i munnen. Och dessutom så gjorde jag min bröstkorg lite extra lycklig med denna värmande soppa. Så nu är vi väl sams i åtminstone en minut, eller två.
Innan jag fortsätter med mitt rättande ska jag läsa lite i en bok som Thea stack till mig för en stund sedan. Jag fastnade redan vid första meningen och kommer förmodligen vara helt såld på boken när den är utläst. "En flickbok", heter den om någon skulle vilja veta :)
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback