På gång!

Klockan är snart elva och det ända vettiga jag gjort är att ha ätit yoghurt och druckit kaffe. Men det spelar väl inte någon roll egentligen, jag väntar bara på att timmarna ska gå frammåt så jag får komma iväg och jobba. 13:00 står jag redo att agera förskollärare igen och damn I just looove it!
Alla positiva saker i vardagen räknas, speciellt nu. Det har hänt lite väl mycket på sistone, men nu är det dags att vända den onda cirkeln.
Saker att se fram emot i december:
Jobb idag
Jobb imorgon
Hälsa på Elin <3
Träffa Tengver och få ta del av hans karibien kryssning i både bild och ord
Hugo kommer hit och stannar i tio dagar i rad
Klä granen tillsammans med mina älsklingar
Baka pepparkakor
Göra pepparkakshus
Annika och Ken entrar stan över jul (och förhoppningsvis nyår)
Fira jul och umgås med alla man tycker om
Smida planer för 2010

/Sophie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback