DH

Det är tisdag idag. Då när jag alltid brukar, eller brukade, titta på Desperate housewives. Men de senaste fem, kanske sex veckorna har jag haft andra saker för mig. Så min kära pappa har troget spelat in allt. Och ska göra det även idag. Tror det är säsongsavslutning snart, men jag har ju några timmar att gotta mig ändå.

Mina körtlar är fortfarande svullna och ansiktet ser missformat ut. Är tjock under hakan, det vägrar lägga sig helt. Dumma, dumma körlelfeber.

Snart ska jag ge mig ut en sväng. Titta förbi hos Fia i butiken och käka frukost med damen. Sen bär det hem igen för att skriva rent jobbansökningarna.

Oj, vad dålig jag var på att skriva idag. Kan jag vara lite trött fortfarande? Eller så är det kaffesuget som måste stimuleras.
Ha en fin dag. Puss!

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback