Skriva, skriva, skriva.

Denna dag har enbart bestått av skrivande och tänkande Och det är inte över än.
Jag planerar att skriva rent allting som jag gjort idag och sen får jag se hur mycket mer fantasi som jag har över. Vet inte om jag kan komma på slutet på min story idag. Hoppas på att få lite tid över i helgen så jag kan skriva då istället. Känner mig helt tom nu, är så trött.
Känns lite lagom kul att sitta själv en fredags kväll. Men när man är så här slut som jag är så är man nog inte så mycket till sällskap ialla fall ;p
Blir lite tv-tittande och choklad-ätande sen också, myyys!

Igår var jag hos Annika och Niklas, sov över där ifrån förrgår. Oj, vad mysigt det var! Vi lagade tacopaj, tittade tv och hade så trevligt! Jag sov som en prinsessa i deras bäddsoffa och det var så skönt att veta att man inte sov själv. Jag hade sällskap och kände mig så trygg. Jag kan inte sticka under stol med att jag lever ett ganska ensamt liv annars. Vilket har både sina för och nackdelar... Jag längtar tills nästa helg för då får jag efterlängtat besök av Elin och Alex! :D

Tingeling, nu är det dags för mer skrivande. Men i seriösare ton. Skolarbete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback