Blixtar och solsken

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här just nu. Är mätt, go och glad efter en mumsig portion köttbullar och potatis. Det är en mysig stämning här just nu, jag trivs i nya hemstaden och det doftar nytvättade kläder. Något som däremot saknas är alla tavlor på väggarna, det ekar ganska bra här inne fortfarande. Men så snart som möjligt så bär det av till Ikea för att införskaffa ramar till de tavlor som vi valt ut ur vår gemensamma samling.
   Ni som aldrig haft en ostrukturerat hem vet inte hur mycket man faktiskt uppskattar att få allt i ordning. Nu är ju som sagt nästan allt på plats och bara känslan av det får en att känna lugn. Nu kan jag planera saker som jag vill inreda med, möbler som skulle passa bra eller tapeter som skulle klä väggen finare än nu. Jag kan drömma, planera och tillslut nå fram till den punkt då man kan köpa dessa ting. Innan var det inte ens möjligt att få plats med någon inredning.

Senare idag så ska jag titta på fotografierna som togs i Paris, från sommaren och bara njuta av alla vackra saker som kommer blixtra framför mig.
Vad ska du göra? Kanske se på "Idol" och skratta tills tårarna kommer? Det ska jag göra! Klockan 20:00 i 4:an, vågar du missa det?

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Nej vi ska sitta bänkade och glo på idol med varsin skål fruktsallad i händer!

Jag längtar tills imorn!

Kramar

2008-09-03 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback