Jag blommar upp på våren

Min dag har varit alldeles fantastisk. Började med träning på Atlet med Annika. Härligt att komma igång igen, imorgon ska vi på´t igen :)
Sen blev det till att cykla hem till mamma och plantera alla hennes blommor. Oh, så fint vi gjorde. Solen gassade på ordentligt så jag förmodar att vi blev lite bruna :D
Det blev även en snabb sväng ner till Elin, pratade lite och spanade självklart in hennes bil. Fy satan vad avis jag blir nu...så fin! Fast jag får inte säga det för högt, för då blir Bettan ledsen...
Jag fick med mig två par skor som jag hade kvar där hemma hos mor och far. Min bärbara dator togs också tryckt om hand i sin väska påvägen hem. Tack snälla, snälla pappa för den fina datorn! Oj, vad jag ska skriva nu vill jag lova...Mitt skrivar-hörn kommer bli kalasbra!
 

Jag blommar upp på våren, precis som pollen. Tyvärr. Mina ögon var lite ledsna förut och kliade något fasligt. Inte alls kul..men av någon konstig anledning kan jag inte låta bli att verkligen älska våren. Jag älskar den trotts att både näsa och öron rinner. Jag blommar och jag gör det tillsammans med alla blommor. Alla vitsippor är utslagna nu och imorgon tänker jag plocka massor som ska få stå stolt på mitt köksbord. Jag älskar vår, jag älskar blommor. Men allvarligt, jag hatar pollen. Någon som håller med?



Tengver har varit på besök hemma hos oss på eftermiddagen och är även nu, även om herrarna är ute med voffsingarna nu. Snart är de inne igen och det är dags för ännu en film. Förut tittade vi på "Borat", alldeles förträfflig! Oj, vilken stollig film..haha, helt i min smak. Har hört olika föfattningar om den, men jag tyckte alltså den var kanon. Vad tyckte du?

Får väl se vad jag tycker om nästa film. Vi ska se "Förortsungar". Någon som sett den? Själv så kommer jag förmodligen med en liten kommentar om den senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback