Lite av varje

Hej svejs i lingonskogen! Idag har jag flängt runt som en galning. Började dagen med att vakna (förvånande eller hur?), sen åt jag lite frukost/lunch...klockan var ju faktiskt över tolv. Hej och hå... sen proemand med Chabo och sen blev det till att cykla hem till mamma för att gå promenad med Pepzi. För er som inte vet så måste vi sära på hundarna under tre veckors tid, eftersom min lilla sessa löper och vi vill inte ha nåra valpar. Klockan tickade på och när jag kom hem igen så blev det en promenad till med Chabo. Vi tog med oss Julia, Anna och Svea ut. Det blev massor med bus på gräsmattan :)

Jag har fått reda på att det blir jobb för min del imorgon, för min syster yster ligger hemma med feber och sånt : / Stackare... Men bra för mig som får mer pengar på kontot. Hihi.



Jag hade fått en kommentar här i bloggen idag av Malin som jag tyvärr inte kan svara på på hennes blogg, så det blir till att svara på min egen blogg. Wa, så krångligt det blev nu. Men jag hittar ingen funktion på hennes blogg som man kan kommentera inläggen. Malin, om du läser detta, stämmer det?
Svar till Malin : Jo, visst är det så att jag har flyttat. Bor nu på Markörgatan och trivs förvånadsvärt bra, trots "fel" sida av järnvägen. Haha. Hur är det med dig? Vart bor du själv? Har faktiskt tjuvat lite av informationen på din blogg med och har förstått att du flyttat ihop med killen...men bor ni på "rätt" sida måntro? Ha det toppen!! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback