Lycka upp över öronen

Nu är äntligen mina fem jobbar dagar över. Jag är så underbart lycklig och det fina vädret gör ju inte humöret sämre precis. Om det blir som vädergubbarna har sagt så ska det bli fint i morgon med, vilket passar himla bra, eftersom jag och mamma ska plantera blommor :) Oh, ska bli så kul att träffa mamma, känns som en evighet sen sist. Längtar!

Annika och jag ska sätta fart med tränandet imorgon. Vi har haft en alldeles för lång svacka nu, så det är dags att styra upp det. Fläsket ska bort och musklerna ska fram till sommaren. Så det så.

Nehepp, nu blir det bedd-tajm för min del. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara säga att jag skulle uppskatta om du kollade din mejl och svarade på det jag skrivit :)

Kram, Elin

2007-04-16 @ 07:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback