Mitt innehåll

Dagen börjar lida mot sitt slut och den har varit full med innehåll.Var på plats på jobbet kvart i sex i morse och var si så där lite lagom pigg. Men jag vaknade snart till liv och hela jobb-dagen flöt på bra. På lunchen tittade jag in hos Annika och åt på hennes balkong, så mysigt!
De sista timmarna svichade förbi och vips så var klockan två och det var dags för Sophie att gå hem :) Hem, duschade och gjorde mig lite fräsch för att sedan cykla bort till Malin. Mycket kaffe och mycket prat resulterade till en riktigt trevlig eftermiddag. Jag stannade så pass länge att jag fick mat två gånger (!). Herregud vad mycket mat jag ätit idag nu när jag tänker efter. Haha, men någon dag ska man göra så också ;p Madde kom bort och gjorde oss sällskap efter ett tag, trevligt värre!

Nu ska jag bara slappa framför tvn tror jag. Livet är en fest, yes it is. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback