Trött och törstig

Fy bubblan vad jag är trött. Alice och jag var ute och lekte i två timmar förut, det tog verkligen kål på mig. Men vi hade roligt :)

Idag blev det pizza till middag. Oh, vad gott det var... Men nu är jag något så fruktansvärt törstig, vill inte dricka vatten..det känns tråkigt. Kanske finns någon god läsk på balkongen om man har tur?
Min kväll har bestått av tv, tv och tv. Pontus är och lanar. Är så tråkigt att vara ensammen :( Funderar på om jag ska se en film,men det känns också supertrist att göra själv. Kanske blir lite "Efterlyst" och "Insider" istället? Eller kanske sova nu på stört? Wah, jag vet inte.

Gonatt i alla fall och tänk på mig när ni sitter där i era hem tillsammans med massor med männsikor. Tänk på mig, hur ensam jag känner mig och tänk på vad trött och töstig jag är. Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback