Am I still alive?

Vad har hänt se senaste dagarna i mitt liv? Lever jag överhuvudtaget? Ja då, jag lever och allt rullar på som vanligt. Jag har nu jobbat i 3 dagar i rad, 28 timmar totalt om man ska vara exakt. Så så värst mycket med fritid har det inte hunnits med. Spelade dock Bingolotto i söndags, utan någon som helst framgång. Tråkigt tråkigt...Men Tengver vann en sverigelott iaf. Alltid något. Jag som skulle vinna min Thailandsresa, en bil och en ny tv. Jaja, bättre lycka nästa gång.

Snön fullkomligt vräker ner idag. Så jag håller mig helst inne så mycket som möjligt. Meningen var att jag och Alex skulle ses idag, kanske ta en sväng på stan. Hon skulle ringa mig vid ett...men ingen Alex har ringt :( Är jag totalt bortglömd idag?

Jag ska dra en svängom med dammsugaren nu och sen hoppa in i duschen tror jag... Blir väl lite skrivande på boken idag om inte fröken Alex ringer mig...

Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback