En sån dag

Jag vaknade i dag i hopp om att klockan bara var nio. Jag satte mig upp i sängen och såg i förskräckelse att klockan var tio i tolv! Jag flög (nästan) upp ur sängen och drack det kaffe som Pontus bryggt åt mig, hoppade (bokstavligt) in i duschen. Jag hann faktiskt ner till stan tills klockan slog ett. Träffade Nina och Alice, vi fikade och sen gick vi till Guldfynd. Jag lämnade in min klocka på "förminskning" av självaste armbandet och hittade mig ett halsband också, självklart med en dödskalle på :)

Jag känner mig lite småtrött. Hade svårt att somna igår som vanligt...Klockan var nog närmare halv fyra när jag äntligen lyckades falla in i skönhetssömn. För när jag väl sov, så sov jag gott. Jag vaknade inte ens när Pontus alla klockor ringde i morse. För er som vet så har han fyra väckarklockor för att kunna ta sig upp på morgonen...

Igår kväll så var Alex här och vi tittade på en film som jag redan hade sett. Men det mindes jag självklart inte när jag tittade på fodralet. Då hade jag inte en endaste aning om vad det var för film. Haha, som vanligt. Men som tur är så var det en bra film hon hade valt :)
Det var riktigt roligt att hon var här och vi pratade öppet om diverse saker som jag inte tänker gå in på här och nu.
Elin svängde förbi en stund också. Nice :)

Snart kommer Pontus hem från jobbet och då ska vi bege oss till affären och storhandla! För idag har man fått lön och jag hade fått två tusen mer än vad jag trodde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback