God morgon Torsdag

En ny dag är här och jag mår faktiskt lite bättre än går dagen. Kanske var det allt kaffe som jag slängde i mig i natt?
Jag har iaf ingen feber idag, vilket känns helt fantastiskt. Men mina lymfkötlar gör jätteont :( Ända bak i nacken. Usch usch.
Pratade med mamma nyss, hon mår likadant som jag...fast värre. Stackars lilla mammisen. Känns som om hela släkten är sjuk, Therese och Thilde mår också så här lustigt. Dessutom har Pontus mått som jag han med, men han mår bättre nu. Så alltså finns det hopp även för oss andra. Goodie.

Näe, nu ska jag ändra lite i mitt CV så jag kan söka lite jobb igen, kolla resor, titta tv, skicka massa meningslösa sms hela dagen och dricka kaffe.

Hej på´re.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback