Herrmiddag

Ikväll var det herrmiddag hemma hos oss. Jag behövde dock inte vara med och laga. Inte Jonny heller. Så vi satt och pratade och småtittade på "Du är vad du äter" medans Pontus, Tengver och Tobbe lagade kycklingfilé och pastagryta. När maten äntligen var klar så åt vi alla med stor aptit. Fast nog var det lite starkt alltid. Men jag klagar inte, det var gott : )
Efter maten blev de flesta pigga och stimmiga. Speciellt Tengver och Tobbe som började sjunga i vårat kök på sin nykomponerade låt. För att sedan bege sig ut i hallen och lyfta varandra upp mot väggen. Pontus och Jonny var inte sena med att hänga på den nya trenden. Den som lyfter högst vinner. Haha ibland undrar man vad man umgås med för stollar och vad man själv är för stolle som finner detta lekande som ett nöje.
Sen så stimmade killarna ut med hundarna, men väl inne igen så var jag tvungen att ta med mig sessan på en ny promenad. Hon ville ut igen. Dålig i sin mage :( Stackarn. Så vi tog soppåsarna och Tobbe med oss ut. Jag har inte varit ute på två dagar, kändes lite som en ny värld. Alla fina blommor som blommar, träden som slår ut i blom...Haha, nä jag ska inte överdriva eller ljuga till det här inte. Men det var faktiskt riktigt skönt med frisk luft.

Kom på att jag måste ge mina vackra blommor lite näring...
Chill chill*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback