Lördagsgodis

Jag är ofantligt trött och orkar inte göra någonting idag. Inte gå ut i alla fall.

Wah, sitter och letar jobb på internet...har hittat en hel del som jag ska söka idag faktiskt. Lika bra att göra det med en gång, annars blir det aldrig av. Får väl se om jag får något napp. Hur som helst så har jag jobbat idag och det tog emot rejält att stiga upp ur sängen i morse. Jag ville verkligen inte, men jag kämpade mig snällt upp, pillade i mig lite yoghurt och tranbärs jucie för att sedan tuffa till jobbet med Bettan.
Väl hemma igen så tittade jag på "How I met your mother". Sedan somnade jag in i djup dvala tills syster yster ringde. Då blev jag någorlunda pigg, så nu sitter jag här och ugglar. Jag funderar lite på vad jag ska hitta på idag. Det som ska hinnas med är följande:
Skicka in mina jobbansökningar
Skriva på boken
Diska
Sätta upp lite saker på väggarna
Dammsuga :(
Promenera bort mitt grubblande

Ajöken fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback