My aim

Jag sitter fortfarande uppe. Sörplar kaffe och tittar på "Gilmore girls". Jag är inte trött för fem öre, vilket är kaffets förtjänst. Men det gör mig ingenting. Jag kan vara vaken hela natten om jag så vill. Inget jobb imorgon, inga bestämmelser, inga måsten..bara sova om jag så önskar.
Ibland är livet ändå bra härligt. Mn kan stanna uppe en hel natt för att bara titta på nån serie som man helt plötsligt blivit totalt besatt i. Man kan sitta och drömma sig bort via internet och solresors hemsidor. Drömma sig till Thailand bara i tio minuter, det ger en kickar. Man får ett mål att försöka nå. Någon dag i mitt liv så ska min dröm, mitt eviga mål, faktiskt bli verklighet. Jag ska till Thailand och jag hoppas att det sker väldigt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback