Onsdags-nöjen

Så fruktansvärt kallt det är..brrr. Jag är nyss utkliven från duschen och jag huttrar av köld. Jag är trött på vinter och rusk. Jag vil ha sommar och sol. Jag vill ha sandstränder och bad. Men icke, här får man glatt stå ut. Brrr.

Träningen gick kanon och jag har fått lite extra kraft samtidigt som jag känner mig helt slut. Ah, loveli :)
Annika ska köpa ett träningkort på fredag, då ska vi dit igen. Shohoo!

Nu ska jag gå ner till tvättstugan och hålla mina tummar på att det är ledigt nu. Behöver nämligen tvätta mina jobbarkläder, det blev oväntat jobb imorgon (YES!) så lite rena kläder skulle inte skada.

Vad händer annars idag då? Jo jag ska skriva på boken idag. Har en hel del att skriva, så det är dags att sätta fart. Sen blir det nog inte så mycket mer idag, vill sitta här inne hela dagen och dricka mitt kaffe och bara skriva...skriva, skriva och åter skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback