Tv & jobb

Det blev inte bara tv-tittande ikväll. Jag har skrivit en hel hög med jobbansökningar. Hej och hå vad det gick undan. Nu har jag sökt fyra jobb idag och ska skicka in till tre jobb imorgon med posten! Fy fan, vad jag är duktig : ) Nä, men det känns riktigt bra att äntligen skrivit det precis så som jag vill ha det och att det verkligen är klart också. Jag hoppas speciellt på ett jobb och det jobbet tänker jag hålla tummarna för varenda dag framöver. Vill ha, vill ha, vill ha! Men vi får se hur det blir...

Det som tittades på tv ikväll blev: Vänner, slutet på Du är vad du äter, Situation Magnusson, Sexinspektörerna och till sist Sex in the city :) Så, det blev en hel del tittande trots allt. Hehe.

Jag har varit extremt törstig ikväll. Vet inte varför, men jag har ialla fall hävat i mig minst tre liter vatten. Oh, my god... måste vara doktorns medicin, eller nåt.

Tjaaa...nu orkar jag nog inte sitta här och uggla länge till. Blir till att knoppa tills sängs, läsa lite bok och drömma vackra drömmar.

NattiNatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback