idag och igår

Idag har jag agerat barnvak åt älsklings Alice. Okej, jag ska inte ta åt mig hela äran själv, Pontus var faktiskt med han också :) Alice blev lite rastlös emellanåt, men vi sysselsatte henne snabbt med singstar, målande och tittande i Kalle Anka pocket. Vi har haft en riktigt mys-dag ihop måste jag säga. Vi blev lika trötta allihop, fast att det i själva verket bara var Nina som hade tagit dyk-cert idag. Grattis syster! :D
Vi käkade lasage hos Nina, jag behövde bara slänga in det i ugnen. Hon hade förberett allt, så sött! Jösses, vad god lasagnen var förresten...lätt ett av de det godaste måltider jag ätit på länge.

På tal om god mat förresten, igår avnjöts en riktigt god måltid hemma hos Emil och Malin. Pontus och jag traskade bort runt halv sju och förberedde oss på god mat... För vi skulle grilla! MUMS!
Julia och David kom på besök dom också, medhavande både vodka och martini. För min del blev det ändå en lugn kväll, men för andra så var det lite mer livat :p En oerhört trevlig kväll, ja det hade vi minsann!

Nu ska jag sussa. Work tomorrow. Natti Natti*
Elin, jag fixar en skiva till dig med Gessle. Vi måste kunna ALLA nya låtar, haha :D Puss på dig gumman!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej
Skulle du vilja fixa en skiva till mig med`? Du kan få en skiva..
Annika

2007-07-02 @ 07:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback