Elins student-dag

I går var det studenten här i stan och min älskade Elin firades med skumpa och presenter. Det var en sån härlig stämning hemma hos Elin. Alla var lyckliga och skojade. En mycket lyckad studentskiva måste jag säga :)

Senare bar det av till stan. Visst det var trevligt där med. men långt ifrån i klass som det var hemma hos Elin. Jag och Pontus vandrade hemmåt runt halv två och mellanlandade på Åhmans. Det var riktigt gott, även om jag blev mättare mycket snabbare än vad jag trodde att jag skulle bli. Förmodligen var jag egentligen fortfarande mätt efter buffén som serverades hos Elin. Den var så fruktansvärt god förresten...oh. Haha, kanske märks det att jag för tillfället är vrålhungrig?! Snart blir det mat, taccos. Pontus ska bara diska undan lite, så får jag inta köket sen :)

Det var liiiite segt att gå upp klockan sex imorse om man säger så... wah, cyklade ju hela vägen med...jisses, det var tungt. Men efter nästan fyra timmars arbete så styrde jag cykeln hemmåt igen. Zappade lite i soffan och sen blev det till att sussa i sådär 3-4 timmar.
Pontus och jag gjorde oss i ordning och sen gick vi på långprommenad hem till mamma och pappa för att hämta bilen. Och nu sitter jag här. Men det tänker jag inte göra länge till. Nu ska lagas mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback