Gränsö

Idag åkte jag, Annika, Julia och Anna ut till Gränsö för att bada. Men det blev inte så mycket badande av, inget alls faktiskt. Det började regna precis när vi hade köpt glass. Typiskt, men vi sörjde inte för det, utan gick glatt och satte oss under tacket och smaskade vidare :)
Vi blev kvar en bra stund där ute. Men efter ett tag beslutade vi oss för att ta en sväng ner till stan. Jag var tydligen på en himlans shopping-humör idag. Köpte en tunika från Lindex, ett par vita crockerjeans, ett par mörkblå reprayjeans och ett jättesött turkost/vitt linne från JC. Och jag som säger att jag aldrig hittar kläder där! Haha, är så fruktansvärt nöjd. Behövde verkligen jeans också, så det var toppen!! :D

Nu måste jag ut med mina tussisar. Baj baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback