Jobb och barn

Min dag har än så länge inhållt jobb och barnvaktande. Direkt efter jobbet kom Nina hit med Alice så hon och jag spaktserade ut med hundarna och gungade lite i parken. Jag känner mig ganska så trött. Det var jobbigt att städa ett hus på fyra våningar...tur att man inte har ett sånt stort. Fast jösses, jag skulle vilja ha ett sånt. men då skulle jag också anlita städhjälp, det är ett som är säkert.
Nu sitte rjag och väntar på att Julia ska ringa. Vi ska ut med hundarna till Gränsö så dom får bada lite. Fast vädret känns inte som det bästa nu. Men vi gör helt enkelt det bästa av situationen :)
Pontus kommer inte hem förren vid åtta idag. Så det var trevligt att Julia och David vill spendera lite tid med ensamma mig.
Jag kommer med en uppdatering senare, om hur vida det blev något hundbad och så :)
Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback