Soliga måndag

Då var åter en ny, solig och härlig dag kommen. Jag har nyss tagit en sväng med hundarna i den värmande böljan. De flåsade som tusan och verkade tycka det var riktigt skönt att åter igen få komma in. Eller helst av allt ligger de på balkongen, för där är det faktiskt väldigt behagligt.
Vi hade inte mycket till frukost, eller rättare satg : jag orkade inte göra något. Så det blev en kopp kaffe. Bra, eller inte. Hatar när man är så trött så att man inte ens orkar rosta några mackor eller hälla upp fil i en tallrik. Eller överhuvudtaget äta.
Nu sitter jag här och väntar på att Therese ska ringa så vi kan åka någongång. Vi ska bada :) Åh, vill åka NU. Men förhoppningsvis så ringer hon snart. Det har gått en timma sedan vi pratade, en halvtimma sedan hon skulle vara här så....kanske kommer hon om tio minuter? :p

Nu ska jag fortsätta att bara vänta... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback