Uppdatering behöves

Gokväller...
Det var några dagar sedan som jag skrev här. Men jag har hela tiden känt att jag har massor skrivande att ta igen, liksom lite för mycket. Så jag har inte orkat engagerat mig. Men nu så :)

I onsdags så blev det en riktig hel dag. Jag, Pontus, Tengver och Ida var och badade. Solen gassade på som tusan och värmen var verkligen påtaglig. Så det blev ett och annat dopp vill jag lova. Chabo, Pepzi och Ipzie var med dom med. Chabo badade som vanligt som en tok och ville leka livräddningshund hela tiden, medan systrarna Z bara vågade gå med vattnet till magen. Hihi. Riktigt mysigt var det i alla fall. På kvällen så hamnade jag och Ida på vår balkong drickandes vin och ätandes räkor. Så fruktansvärt gott och mysigt! Killarna satt i vardagsrummet och spelade Buzz och innan vi drog vidare till stan blev det en och annan låt på singstar. Jag är så glad att Ida kom med den underbara idén att festa till det lite. Tack vännen!



Mer bad blev det i torsdags, i fredags och även idag. Det är liksom bäst att passa på när det är sånt här underbart sommarväder tycker jag. Igår hade jag och Pontus en jättemysig dag med sol och bad och grilltallrik på stranden. Vattnet var riktigt varmt igår också så när jag badade så låg jag i lääänge. Så härligt! På kvällen tittade vi på film och åt glass :)
Vi hade en riktigt romantisk dag skulle man kunna säga. Bara han och jag, det var länge sen och det behövdes <3



Idag var jag med Nina och badade. Hampus och Alice gjorde oss sällskap också. Det var jätteskoj att Hampus var där så man fick träffas och prata lite.
Wah, nu är jag jättetrött efter en dag på stranden och sen jobb på det. Så det är därför det blir denna konstiga uppdatering. Men jag skulle aldrig ha orkat med att skriva detta imorgon heller. För då väntar solen igen och då tänkre jag minsann inte sitta inne och uggla. Jag tror ni alla redan har förtstått vad jag ska pyssla med imorgon, eller hur? :)

Gonatt, nu ska jag sova..
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback