04:30 i fyra dagar

Den här veckan har varit konstig och annorlunda. Mitt mobilalarm har ringt halv fem varje morgon och jag har trött med snältt pallrat mig upp ur sängen. Halv sex har jag befunnit mig på jobbet och sedan arbetat flitigt till klockan två. Om jag skulle varit ledig hade jag legat hemma och sussat sött, men nu har jag tjänat kosing må ni tro. Men så har jag varit trött sen efter jobbet. Jag har kämpat och kämpat mot sömnen. Men mina ögonlock vill aldrig som jag vill. Så runt klockan fem har jag somnat in och sovit som en stock i tre-fyra timmar. Sen vaknat och tittat på tv i kanske två timmar för att sedan lägga mig till ro igen.
Jag har då inte varit så mycket till sällskap den här veckan. Det kan man lugnt konstatera. Men ibland måste man få jobba häcken av sig, det bara är så. Min sömnbrist håller nog i sig fortfarande misstänker jag och lär väl sitta i ett bra tag till nu när jag rubbat sömnen på detta vis. Men men, thats life. Nu är jag trots allt ledig i tre hela dagar och jag kommer njuta som tusan! Äntligen en ledig helg!!

Imorgon bitti bär det av till självaste huvudstaden för trevligheter som lunch i Gamla stan och titta på "Parlamentet" live. Misstänker att det blir en dag att minnas...

Kramis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback