Underbar

Underbart väder, underbara vänner och ett underbart humör. Det är min dag i ett nötskal. Annika och jag tränade idag och vi körde verkligen gärnet. Oh, känner mig så duktig. Vi slog på stort efter träningen och köpte varsinn glass...ah, alldeles alldeles underbart att äta glass i solsken :) Att vi sedan gled runt lite i caben var liksom plicken över i:t!



Idag har jag fått en helt ny mamma! Hon har klippt sig och färgat håret och hon är bara så snygg! Elin och jag mötte upp henne efter friseringen och självklart var hon lika nöjd som vi av att se resultatet. People är verligen en oförskämt bra frisörsalong. Har ni inte varit där än, gå dit! Annars missar ni något stort, tro mig. Man kna helt enkelt inte få en bättre frisering! marie klipper, färgar och stylar som en gud. Jag ska själv beställa en ny klipptid inom en snar framtid...mitt hår börjar bli megalångt! Vilket iof är roligt, men de slitna topparna får gärna ryka.


Elin käkade hemma hos oss idag. Det blev mos, köttbullar och sås. Lätt och bra :) Måste varit skratt-pulvermos jag tillagade. Vi garvade så vi nästan kissade på oss. Haha! Tack gumman för en underbar dag/kväll!


Nu är Prison break precis slut, oerhört spännande! Känner mig lite hungrig, bah..jobbigt jobbigt. Kanske ska ta mig lite yoghurt innan det är sov-dags?
Blir i alla fall en promenix med hundarna så de får kissa gonatt :p

NajtiNajtii*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback