Livet är gott, men ont

Ja... livet är bra trots värk i arm, rygg, hals och mage. Har man bara rätt sällskap så är allt bra :) Har två underbara personer hos mig sedan i går kväll och idag har vi fixat flyttkartonger och jag har fått både kaffe och mat serverat. Vad har jag gjort för att förtjäna detta lyckorus?

Dikter sprudlar ut ur mig och på fredag är det dags för poesikväll på skolan. Då ska kära Alex komma och lyssna och umgås med mig över helgen. Yey!

Undra om det blir ett bad ikväll eller om man ska skippa det igen? Kanske bara blir lite mer mys i soffan och sen sussa sött?
Nej, förresten...först måste jag bjuda på ett knäcke med keso och avokado!

Tjosan!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hallå!! Har försökt ringa dig idag. Hör av dig! Är rädd att åka upp själv med alla killar...ahhhh!!! Kramar!

2007-11-07 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback