Packåsna!

Då är man tillbaka till sitt parallella liv här i Stockholm. Skrivandet är i gång igen och man lever för sin penna och sitt papper. Ingen hund som kommer och hälsar när man kommer hem, bara ett ton reklam.
Denna dag har varit fruktansvärt lång, men ändå kort. Lämnade hemstaden vid sju i morse och var framme i huvudstaden vid elva. Sen var det bara att börja konka på alla tusen grejer jag tydligen lyckats släpa med mig. Är väldigt glad att jag överhuvudtaget kunde ta mig fram med all packning, det var på håret. Usch, det känns lite i ryggen vill jag lova. Funderar faktiskt på att inviga badkaret idag. Blir väl förmodligen både första och sista doppet, för snart drar jag! Wiiie!

Nehepp, om man skulle ringa sin kära mamma och prata en stund?
Jow, så får det bli. Men sen måste jag packa upp mina grejjor och strukturera upp det lite här. Borde handla frulle också. Men det är just det...borde. Vet i tusiken om man ska orka pallra sig dit..? Waa, kan inte någon ge mig en färdmaskin?

/Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback