Godmorgon och godkväll

Ibland blir man bara så trött. All lust och livsglädje som jag väcktes med på morgonen försvann snabbare än väntat. Och allt p.g.a dålig planering.
   Men som plåster på mitt ömma sår, blev det solsken i ögonen och njutning av värmen nere vid en brygga vid Gamla stan. Folk trängdes på långa rader, så även jag alltså. De snygga brillorna åkte på och jackan av.  Och vips så blev stegen lättare igen. Det är inte klokt vad lite solsken kan göra för humöret.
   När jag nådde hemmet så blev det häng mina kära sambokamrater. Vi har bl.a lagat smarrig kasslergratäng, spelat yatzy och ätit Annikas goda bullar.
   Känns som i det stora hela som en mycket kreativ dag. Kontnärliga ting har utförts, exakt vad kommer information om om någon vecka eller så. Så det blir för er att stilla ert nyfikenhet. Eller ja, ni som kan gå in på Annikas blogg kan få er en tjuvtitt ;)
Förresten så har Annika namnsdag idag, så passa på att gratta henne också i en komentar vetja!

Nu blir det sömn och denna natt kräver jag en natt utan mardrömmar och svettningar. Tack.
Natti!
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Annika

I like you!

Tack för att du finns!

Tack!

2008-04-22 @ 00:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback