Alla hjärtans 5 dagar

I förrgår kväll kom mina älsklingar hit. Det var underbart att få vakna upp med Pontus på självaste alla hjärtans dag! Vi tillbringade dagen med att sova till tolv, äta en rejäl frukost för att sedan åka till Skärholmen. Vi vandrade i timmar och jag fyndade en fin grön-svart skarf :) Inte alls det som var målet med allt tittnade i affärer, men den är fin! Jag skulle köpa ett par skor, men hittade inga alls...och inte heller dagens stadsbesök på söder gav något.
Visst, hittade jag fina skor, men inte som passar sig till den här kalla årstiden.

Idag blir det fläskfilé, pommes, bea-sås och sallad på menyn. Min alldeles egna kock står i köket just nu. Vi ska dricka vin, se en film, masseras, bada badkar och bara ha det bra. "Lets dance" och "Hjälp" ska också avnjutas, vilket jag inte ens tänkte nämna pga att det är en sådan självklarhet. Men nu gjorde jag det ;p

Igår blev det bara en halv kall pizza, så därför tänkte vi liksom väga upp det idag. Dessutom fanns det inte ens coca-cola i affären, utan vi var tvungna att köpa pepsi. Jippi. Men det åts i sängen och tittades på "Happy feet" (rekomenderar starkt) och "Supersugen". Så jag ska väl inte klaga ;D

Dags att hjälpa mannen i köket! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback