Det är aldrig ens fel att två träter

Jag har nyss varit ute på promenad. Det trodde jag aldrig att jag skulle palla idag. Men när solen skiner så vackert har jag liksom svårt att låta bli. Nu är mina kinder rosenröda och jag drog djupa andetag under hela rundan för att få i mig så mycket frisk luft som möjligt. Känner mig lite mer på allerten nu och ska ta mig för mitt skrivande. 

Min kväll blev natt i går. Nästan tidig morgon om man vill säga så. Tårkanaler som inte ville sluta rinna påminde mig om hur jag egentligen mår. Men man kan inte göra något åt det förflutna. Det är framtiden som står på spel. Eller som Sören Kirkegard sa
   "Att våga är att förlora fotfästet för en sekund. Att inte våga är att förlora sig själv"

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback