Första advent

Idag blev jag väckt på världens bästa sätt. Telefonen ringde och när jag svarat så säger en lycklig röst : HEEEJ!
   Minns inte när jag blev så glad av att höra någons stämma senast. Du pratade på, berättade om ditt äventyr. Jag sa att jag saknade dig. Du saknade mig. 
   Vi ses i jul, Alex. Tack för att du förgyllde min tillvaro, det här kan jag leva på ända tills vi ses! 

Frukost-mys har nyss avslutats. Knäcke, juice, oboy. Och lussebullar som smakade gudomligt. Tända ljus på köksbordet satte den sista pricken över i´t :)

Nu väntar några intensiva timmar av skrivande, så önska mig lycka till i denna mysiga adventsdag!

/Sophie

ps. Boktiteln kommer jag med i nästa inlägg, har inte glömt bort det, orkar bara inte fixa med det nu. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback