Jag hostar utan att hosta

Luften är torr. Nästa gång säger jag kanske allt. Men nu håller jag mig till...ingenting. Ögonen gör för ont.

Befinner mig i alla fall i Stockholm i lägenheheten med bästaste Thea. Vi dricker kaffe, lyssnar på varandra och delar med oss av våra mp3-låtar på mobilerna. Ibland är det bara så skönt att bara vara. Bara finnas. Och försöka andas. Äh, jag vet inte vad jag vill få fram. Hur som så blir jag kvar här ett tag. Om någon skulle undra.

Idag köpte jag fina färgglada papper som jag ska klippa och klistra med. Har bestämt mig för att göra en fin karta över boken. Ska fixa med alla olika kapitel och vara så där äckligt kreativ. Men sånt gillar jag. Så mycket mysigt pysslande står på schemat de kommande dagarna. Och i morgon kväll väntar Idoltittande. Någon som har en gissning om vem som lämnar programmet denna gång?

/Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback