När man sover länge har man sovit ut...eller?

Dagen har börjat bra. Ja, du läste rätt: börjat. För det är just så det ligger till. Jag har ätit frukost med min samtalspartner Thea, pratat i telefonen med Annika och städat lite här inne. Att ens försöka ursäkta min långa sovtid (till klockan ett) är inget jag vill försöka mig på. Fast jag är ju i och för sig sjuk, med halsont och sånt. Tusan, där kom den ändå. Men ibland är bortförklaringar skönt att förhålla sig till. Fy, vilken dubbelmoral jag bär på. Men nog är jag väl inte ensam om sådant? Att jag har två små gubbar inom mig som vill hamra på olika verk och att de försöker slå sönder varandra ibland, är det bara jag som har det så? 

Hur som så har jag mycket att se fram emot idag, i textens värld. Det ska bli spännande att skriva det som jag har planerat. Får se hur vida jag löser det eller inte, men jag håller på att jag klarar ut det. Tänker inte avslöja exakt vad som ska skrivas mer än att det är hemskt och härligt på samma gång. Underbar beskrivning, inte sant? :)

/Sophie
 . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback