Kasera eller uppgradera?

Fy vad jag är dålig på att skriva här just nu. Vissa stunder undrar jag om jag överhuvudtaget kommer fortsätta skriva av mig här, eller om jag håller allt för mig själv. I mina block. Där bara jag kan tyda vad som står. Här blir allt så klart. Fast ändå suddigt för en del, kan jag tänka mig. 
   Det har varit en påfrestande helg med tusen olika känslor inblandade. Inte konstigt att man blir förvirrad. Jag kan inte ens sätta ord på för hur jag mår. Jag mår. Det räcker. Eller? Men snart kommer julen och det kommer lukta glögg i vart och varannat hem. Sånt gillar jag. Och att få träffa alla. Mysa. Vara nära. Dricka té med såna som betyder. Det är fint. Och det är sånt som gör att man kan gå vidare när oväntade saker sker. Man kan stå utan hem, men inte utan vänner och familj.
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Thea

kram

Postat av: Elin

Jag står alltid här med dig :)

Krams

2008-11-25 @ 15:27:12
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prennumerera på den) :)

2008-11-25 @ 15:37:26
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Annika

Du är den finaste jag vet!

2008-11-26 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback