Ska vi skippa sommaren?

Det är mycket som ska hinnas med att göras nu den närmaste tiden. Kapitel efter kapitel ska påbörjas och avslutas. Jag ser inte längre fram emot sommaren, jag vill ha höst. Vill härifrån, vill fly, rymma, komma undan - you name it. Och jag vet att jag inte är ensam om känslan. Men eftersom någon har bestämt att sommaren kommer före hösten så är det bara till att bita i det sura äpplet och få en allergisk reaktion. För när väl reaktionen lagt sig, så vänder det och man kan gå vidare.

Jag har haft en underbar påsk med många trevliga männsikor omkring mig och självaste påskafton var en klass för sig. Picknick i trädgården, påskmiddag hos mamma och pappa och festande på kvällen med fina vänner.

Idag sov jag 15 timmar, som för att ta igen mig ordentligt efter den tre dagars långa festen. Det var skönt och om tiden hade funnits hade jag gärna sovit 15 timmar till.

Ta hand om er, nu måste jag rusa... Avskedsfika på stan väntar...
/Sophie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback