Tuna

Något hände på vägen hit. Sinnet vidgades mer än vad det gjort på länge. Jag fick ett nytt perspektiv på saker och ting. Befinner mig ute på landsbyggden och om jag fick bestämma så skulle jag helst stanna här så länge som möjligt. Jag sitter med en kopp kaffe bredvid mig och känner samma skrivarglöd som jag kände för...ja jag vet inte hur länge sen nu. Men ibland behöver man ta tag i sitt privata för att det ska släppa. Man behöver rensa luft som hållts inne alldeles för länge. Musik spelas ur högtalarna och mina texter skriker efter mig nu, så jag ska väl återgå till dem.

Ikväll ska jag dricka vin och äta taccogratäng med dom underbara varelserna som bor här ;)
Trevlig kväll på er!

/Sophie


 


Kommentarer
Postat av: Elin

Det var underbart att ha dig här och jag bara längtar tills nästa gång du kommer :)

2009-02-07 @ 14:23:22
Postat av: Annika

Jag saknar dig!

2009-02-07 @ 15:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback