Dagens morgon är en god en

Skoldagarna har passerats och det var länge sedan som jag kände den skrivarglöd som jag känner nu. Det var så skönt att vara där igen, se alla ansikten och vandra runt i Stockholm. Jag ska inte sticka under stol med att vi levt lite lyxliv dessa dagar: ätit på resaurang tre dagar i rad, frukost på espressohouse, gått en meter från Martin Stenmark (?), köpt ny tröja och nya jeans och bara mått så där underbart avslappnat bra som jag gör när jag är med Thea. Fina, fina vän.
   Elin frågade härom dagen "Kommer inte du och Thea sakna varandra jättemycket när ni slutar skolan?" Var efter jag utbrast "JO!"

Nu orkar jag inte skriva mera, måste käka min havregrynsgröt och sörpla lite kaffe, så man orkar med den här dagen. Ska skriiiiiiiiiiva. Önka mig lycka till.

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback