God morgon - det är vinter!

Natten tillbringades mestadels i vaket tillstånd. Det gick upp några ljus för mig längs vägens gång och nu är en text skickad till min handledare. Inte den texten som var tänkt från början, men en text är alltid en text som man säger...
Ska fortsätta pyssla med det kapitelet som skulle varit inlämnat idag, vill kunna lämna in det på torsdag. Och jag SKA göra det. Känner mig ändå ganska pepp på det nu. Vet inte vad som hände igår kväll sen, men jag lyckades iaf leva mig in i fiktionens värld så pass att boken var det första jag tänkte på när jag vaknade. Så idag tackar jag alla övre makter för att jag fått glöden tillbaka. Nu är det bara förkylningen som ska väck också. Sen är jag fit for fight på allvar.

Nu väntar promenad med min käraste hund i det gnistrande vinterlandskapet. Borde ta med mig en kamera ut för att föreviga små lyckostunder. Men den är tung, fast jag är rätt stark när allt kommer omkring...så den kanske följer med ändå.

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback